28.2.15

Instagram Mix - styczeń i luty 2015


1. Ja i pryszcz czyli dzień dobry w Nowym Roku ;) 2. Wyprzedażowe łupy 3. Testuję 4. Lubię


5. W łóżku najlepiej 6. Selfie time 7. Wieczorową porą 8. OOTD


9. Shopping time (a tak przy okazji, nienawidzę mierzyć bielizny;)) 10. Po zakupach 11. Mała paczka, a cieszy 12. Relaks z Elle


13. Sałatka a'la Cezar - najlepsza! 14. W przymierzalni 15. Zamiast Coca-Coli 16. Prawie gotowa


17. Nowe :) 18. Dinner time 19. O smaku kawy... 20. Pakowanie i wieczny dylemat ;)


21,22,23,24. Egipt


25. Ulubiony 26. Powiedziałam TAK 27. Tea time 28. Kilka nowości


29. "Krowa w kurniku" 30. Moja Lunaby <3 ...="" 31.="" 32.="" bardzo="" class="separator" div="" drodze="" potrzebne="" style="clear: both; text-align: center;" tak="" w="" wszystko="">
33. Outfit of the day ;) 34. Wspominam i chcę wrócić 35. Dziubek 36. Wieczorne przyjemności


37. Smakuje lepiej niż wygląda 38,39. W Norwegii zima nie odpuszcza 40. Parówki :p


41. Duet idealny 42. Ujawniam zawartość torebki 43. Bananowe batoniki owsiane czyli przekąska idealna 44. I znowu ja, bleeeh ;)

34 komentarze:

  1. Gdzie Ty masz parówki co? moich chyba nie widziałaś:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam, ale Twoje zgrabne nogi, a nie parówki :*

      Usuń
  2. Masz bardzo zgrabne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak nowy pryszcz z rana, nic tak nie psuje humoru. Te dżinsy podarte to skąd? ekstra są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te Twoje kosmetyki, podziel się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3/01/2015

    A gdzie kupiłaś tę bluzę z pandą? jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piżamka z misiem :) Kupiłam ją w Etam, ale raczej nie ma jej już w sklepach :(

      Usuń
  6. Też nie lubię mierzyć bielizny. Dlatego jak już trafię na fajny stanik to go kupuję razy dwa :) Albo trzy :) Fajny miks. Wakacyjne wstawki rozbudziły tęsknotę za latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak przeważnie robię, kupuję jeden model biustonosza w np. 2 lub 3 kolorach i na jakiś czas jest spokój ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Ha, ha, czyli mamy podobną metodę robienia zakupów :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny miks i piękne widoczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia za ich estetykę, takie subtelne, a jednak z przesłaniem i zawsze idealnie nasycone kolorami.
    Błękit Egiptu idealny. A gratulacji nigdy za dużo więc raz jeszcze z okazji TAK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, czytając takie słowa od razu robi się milej :):*

      Usuń
  9. Gratuluję :) Bardzo fajne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Parówki mnie mocno rozbawiły! Żeś wymyśliła! :)
    Zdjęcie torebuchy będzie jutro! Dziś się powolutku ogarniam po wizycie w PL i już padam na cyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Ok, ok, odpocznij sobie, zdjęcie może poczekać ;):*

      Usuń
  11. 26. Gratuluję :) Świetne New Balance, zastanawiam się nad zakupem tych butów. Daj znać jak krem Hemp z tbs bo kusi mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* New Balance polecam, są mega wygodne, to przede wszystkim, no i oczywiście ładne ;) A wybór kolorów jest tak duży, że każdy znajdzie coś dla siebie. Krem z TBS jest genialny, jak mi się kończy to kupuję kolejny, dla mnie najlepszy ;) Ale stosuję go tylko na noc bo ma gęstą konsystencję i troszkę długo się wchłania :)

      Usuń
  12. bardzo lubię takie zdjęcia, często jest to dla mnie duża inspiracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wygladasz i piekna bielizna, masz bardzo ladnego insta :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 'parowki' hahahaha padam hahah ;) zgrabne nogi :)piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl