29.12.16

Ulubieńcy grudnia

Między poświątecznym leniuchowaniem, a pakowaniem walizek (jutro jedziemy nad morze YAY), postanowiłam napisać Wam o ulubieńcach grudnia. W końcu mamy tu same perełki, więc aż szkoda byłoby o nich nie wspomnieć. Jak to u mnie, pielęgnacyjnej maniaczki, w zestawieniu znalazły się głównie kosmetyki pielęgnacyjne, ale nie tylko. Zresztą same zobaczcie. 





Body Boom, Kokos - kawowe peelingi do ciała już dawno podbiły moje serce. Wcześniej stosowałam te od Frank Body jednak po wielu pozytywnych komentarzach zdecydowałam się na zakup scrubu polskiej marki Body Boom i nie zawiodłam się. Idealny! Wzbogacony o olejki oraz witaminy, szybko i skutecznie pozwala pozbyć się martwego naskórka, wygładza, ujędrnia i napina, a przy tym nie podrażnia pozostawiając skórę aksamitnie miękką i delikatnie nawilżoną. Osobiście po jego użyciu aplikuję masło/balsam/olejek, ale nie jest to konieczne. Co więcej, peeling jest super wydajny, a kokosowy zapach wręcz uzależnia! Polecam.

Abel, Red Santal - organiczne perfumy, z którymi już się nie rozstaję. Dostępne w dwóch pojemnościach 15 i 50 ml, a także 5 różnych wersjach zapachowych. U mnie gości sandałowiec Red Santal z dodatkiem czarnego i różowego pieprzu, goździków, bergamotki i tymianku. Pikantny i zdecydowany, a jednocześnie otulający i trwały. W zależności od dnia czy humoru tworzy na skórze niepowtarzalne połączenia, dodaje pewności siebie i zachęca do działania. Tego nie da się opisać, to trzeba poczuć!  



Iossi, Spice of India - masło do ciała nagrodzone w konkursie InStyle Best Beauty Buys 2016 co wcale mnie nie dziwi. W grudniu sięgałam po nie niemalże codziennie i codziennie zachwycałam się i zapachem i działaniem. Opracowane na maśle Shea i olejku arganowym, niezwykle puszyste i wydajne. Na skórze zmienia konsystencję z lekkiej pianki w oleistą, świetnie się rozsmarowuje i wbrew pozorom naprawdę dobrze wchłania pozostawiając na skórze jedynie delikatny, ochronny film. Odżywia, regeneruje, uelastycznia, niweluje podrażnienia i nawilża na bardzo długie godziny, a jego orientalny, ziołowo - korzenny zapach działa aromaterapeutycznie. Relaksuje i niweluje napięcia. Genialne i już!

Fridge, Serum Bomb - prawdziwa bomba witaminowa zamknięta w szklanej, minimalistycznej butelce. Dedykowane głównie cerom suchym i zmęczonym, ale mam wrażenie, że sprawdzi się u każdego, szczególnie teraz w okresie zimowym gdy skóra potrzebuje dogłębnego odżywienia i regeneracji. Dzięki zawartości mocznika długotrwale nawilża, ekstrakty z miłorzębu, lnu oraz melisy odżywiają i wygładzają natomiast oleje: arganowy, truskawkowy i różane działają na skórę pobudzająco i przeciwzmarszczkowo. W efekcie cera odzyskuje jędrność, gładkość i blask. Ja stosuję je zarówno rano, jak i wieczorem, w duecie z kremem lub solo. W obu przypadkach sprawdza się fantastycznie, jest też świetną bazą pod makijaż. Szybko się wchłania i nie powoduje przetłuszczania skóry. Naturalne cudo!





Lancome, Teint Idole Ultra 24H - podkład, który porzuciłam na rzecz Chanel - Perfection Lumiere Velvet. Wróciłam do niego po długiej przerwie i zachwycił mnie na nowo. Gęsty i trwały, o średnim kryciu i lekko pudrowym, ale nie płaskim wykończeniu. Wyrównuje koloryt, maskuje niedoskonałości i trwa na skórze calutki dzień trzymając cerę w ryzach. Ja aplikuję go najczęściej pędzlem, nie tworzy smug, idealnie stapia się ze skórą, nie oksyduje i, co najważniejsze, nie tworzy maski choć nie jest całkowicie niewidoczny. Jest jedno ale, cera musi być dobrze odżywiona i bez śladu suchych skórek. Posiadaczki cer mieszanych na pewno zadowoli, polecam :)

Fridge by Yde, 4.5 Orange Lips - bez balsamu do ust jak bez ręki. No muszę zawsze jakiś mieć, a szczególnie teraz zimą. Popękane, szorstkie wargi są passe! Miodowo - pomarańczowe masło to nowość w asortymencie marki Fridge, ale za to jak bardzo udana! Opracowane na bazie miodu, olejku macadamia i pomarańczowego, bogate w kwasy omega 3,6 i 9, o lekko zbitej, delikatnie tłustej konsystencji już chwilę po aplikacji przynosi spierzchniętym ustom ulgę, silnie regeneruje, odżywia i nawilża. Szorstkie usta staja się jedwabiście gładkie, miękkie i gotowe do całowania! Do tej pory moim faworytem było masełko Reve de Miel od Nuxe, ale Fridge bije je na głowę. Ma lepszy skład, przyjemniejszą konsystencję i jeszcze lepsze działanie. Koniecznie wypróbujcie!



Artdeco, Paletka Most Wanted To Go - paletka w neutralnych odcieniach to coś co każda kobieta powinna mieć w kosmetyczne. Ta od Artdeco nie tylko posiada 12 pięknych odcieni w beżach i brązach pasujących do każdego typu urody i karnacji, ale jest też bardzo praktyczna i super lekka co sprawia, że śmiało możemy zabrać ją ze sobą zawsze i wszędzie. W grudniu często podróżowałam, a wraz ze mną ta paletka właśnie. Płaskie, tekturowe opakowanie bez problemu mieści się w nawet najmniejszej walizce, a cienie są tak skomponowane, że pozwalają stworzyć nieskończenie wiele makijaży zarówno tych dziennych jak i na większe wyjścia. Ponadto mają aksamitną konsystencję, świetnie się blendują i trwają na powiece długie godziny. Ja jestem zachwycona i ostatnio serio sięgam po nią codziennie.

Eco by Sonya, Winter Skin - marka Eco by Sonya już swoim samoopalającym tonikiem, o którym możecie przeczytać o tutaj >klik<, udowodniła, że potrafi tworzyć nie tylko ekologiczne, ale też genialne kosmetyki brązujące. A balsam Winter Skin tylko upewnił mnie w tym przekonaniu. Co go wyróżnia? A no genialny, organiczny skład, super szybka i łatwa aplikacja, natychmiastowe wchłanianie, brak charakterystycznego zapachu i piękny, naturalny efekt opalenizny bez plam czy smug. Po pierwszej aplikacji bardzo delikatny, ale widoczny i np. dla mnie wystarczający. Mój nr. 1, zdecydowanie!







































Co Was zaciekawiło? I co chętnie widziałybyście u siebie? Dajcie znać :)

16 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy, mi wpadł w oko ten peeling ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie peeling BodyBoom ale mam wersje mango ;) paletka ma śliczne odcienie, miałam próbkę tego podkładu ale dla mnie była za ciemna ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam jednego z najjaśniejszych odcieni i fakt, gdybym nie stosowała samoopalacza to też miałabym problem z kolorem.

      Usuń
  3. peeling super, najbardziej lubię wersję klasyczną :) a ja właśnie dzięki Twoim ochom i achom nad podkładem od Chanel zdecydowałam się sprawić go sobie i póki co jest super:) marka fridge czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wersję klasyczną oddałam siostrze i również ją sobie bardzo chwali. A podkład Chanel to mój niekwestionowany ulubieniec, właśnie niedawno zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie <3 I ciesze się, że u Ciebie też się super sprawdza :)

      Usuń
  4. Paletka ma piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Moim zdaniem jest idealnie skomponowana <3

      Usuń
  5. Zaciekawiły mnie te perfumy bardzo!
    A tą paletkę ostatnio oglądałam online, chyba ją kliknę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, perfumy są piękne. Zupełnie inne od tych, które znamy z perfumerii, niepowtarzalne i hipnotyzujące. Zresztą cała nowa kolekcja marki Abel wręcz powala!

      Usuń
  6. Mówisz, że masełko Fridge wygrywa z Nuxe?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak i nie trzeba go trzymać w lodówce ;)

      Usuń
  7. Nie potrafię się przekonać do peelingów w tej torbie i szczerze opinie, które o nich słyszałam są dość średnie.
    4.5 Orange Lips, zamówię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, myślę, że gdybyś choć raz użyła tego peelingu nie zamieniłabyś go już na nic innego. Zaryzykuj! A masełko polecam :)

      Usuń
  8. Miałam ostatnio zamówić to masełko do ust, ale tak wielbię Nuxe, że finalnie nie zdecydowałam się i zamówiłam kolejne opakowanie, ale pewni przy okazji je sprawdzę jeszcze:) Serum Bomb miałam miniaturkę i jest naprawdę świetne! Zaciekawiłaś mnie tym balsamem brązującym z Eco Tan!

    OdpowiedzUsuń
  9. Damiana1/16/2017

    Super post! Body boom już pare razy próbowałam i jest też na mojej liście ulubieńców. Chętnie wypróbuję Fridge. Widziałam go ostatnio na https://www.showroom.pl, ale wygląda na poważniejszy wydatek. Z tego typu kosmetykami jeszcze nie miałam do czynienia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl