16.6.17

Maj w zdjęciach i kod rabatowy!

 1. My 2. Phenome - uwielbiamy i polecamy 3. Zwyczajnie i fajnie 4. Osiedlowe
5. Zoom na salon 6. Niezbędniki 7. Wyciszam się z "Ciszą" 8. Witaminy w serum dla mamy
9. Szaro - zielono 10. Nowa, trochę kolorowa 11. Matka Polka 12. Mrożoną, raz!
13. Drzemki czas 14. Caudalie - nowa pielęgnacja, czas start! 15. Spacery małe i duże 16. Jak wiosna to szparagi!
17. Mój czas 18. Nowości kilka 19. Paski i dżinsy - zawsze! 20. Moi <3


PS. Jeśli lubicie klasykę zajrzyjcie do sklepu Daniel Wellington! Teraz z hasłem "DWblackraspberry" otrzymacie 15% zniżki na całe zakupy. Kod jest waży do 16.07.2017. Korzystajcie!

6 komentarzy:

  1. Anonimowy6/16/2017

    Super zdjecia :) bransoletka od DW mnie kusi, byłby komplet do zegarka, jaki to rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie noszę zegarków, to MARZĄ mi się te Daniela Wellingtona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, też lubię uchwycać każdą chwilę :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest cudowna! Chyba sie skusze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś mi ochotę na szparagi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl