1.10.15

Instagram Mix - 09/2015

 1. Uwielbiam ten widok 2. Coś  do ciała, coś do włosów plus zapas past na kilka miesięcy :D 3. Zdrowo i smacznie 4. Nowości do domu
 5. Hej, ja straszę 6. Na szybko 7. Ciastka z masłem orzechowym - bajka! 8. Poranek
9. Jesienne niezbędniki 10. Leniwe popołudnie 11. Czekoladowy mus z awokado - wiadomo, że pycha! 12. Nowości do domu po raz drugi
 13. Wieczorne selfie 14. FOTD 15. Essentials 16. Klasyka zawsze spoko
17. Krewetki w sosie słodko-kwaśnym. Zjadłam podwójna porcję i prawie pękłam 18.Joga - ostatnio moja ulubiona forma aktywności  19. Smoothie o'clock 20. Gdy wszyscy robią krem z dyni, ja robię krem z marchwi ;)

Więcej znajdziecie na moim instagramowym profilu ----> @black_raspberry_ >klik<. Zapraszam :) 

18 komentarzy:

  1. bardzo lubię oglądać takie momenty z danego miesiąca :) krem z marchwi wygląda tak apetycznie, że momentalnie zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to znam, przeglądając zdjęcia jedzenia zawsze robię się głodna i mam ochotę zjeść te wszystkie pyszności ;)

      Usuń
  2. takie posty zawsze mi się podobają pomimo, że wszystkie Twoje zdjęcia znam już z insta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie jest pysznie, aż zgłodniała przeglądając zdjęcia coraz to smaczniej wyglądających dań :) Do twarzy Ci w maskach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również, a Twoimi zawsze się zachwycam <3

      Usuń
  5. Krem marchwiowy wolę zdecydowanie bardziej ;) Śliczne zdjęcia, bardzo miło się na nie patrzy ♥

    Zapraszam do siebie ;) http://simplejoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też ;)
      Bardzo mnie to cieszy, dziękuję <3

      Usuń
  6. Na pierwszy rzut oka trochę przeraża, to fakt :D Oczywiście bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia, ładnie tu Marlenko u Ciebie. Miałam zrobic w tym tygodniu krem z dyni, ale chyba jednak zrobię krem z marchwi. Albo taki mix :) Co to za filmiki z jogą, które masz na komputerze na zdjeciu - polecasz jakieś szczcególnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Krem z marchwi zrób koniecznie i mix też ;)
      A na komputerze to filmik z jogą dla początkujących z podstawowymi ćwiczeniami na kanale Ani Brzegowej. Jak dla mnie bardzo fajny, wszystko jest dokładnie tłumaczone, można się rozgrzać, trochę rozciągnąć i zrelaksować. Niedługo będę szukała czegoś nowego, ale jak na początek jest ok. Polecam też ćwiczenia z Basią Lipską, które znajdziesz na kanale Portal Yogi. Ja robię z nią rano powitanie słońca i czuję się później naprawdę super ;) Lepsze niż kawa :D

      Usuń
  8. Uwialbiam posty tego typu :) Super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl