6.6.14

Pat&Rub/Home SPA - Bogaty Balsam Do Dłoni

Krem do rąk to dla mnie must have. Zawsze pod ręka mam kilka bo lubię mieć wybór (też tak macie?:)). Mam tutaj na myśli zapach oraz działanie, konsystencję, itp. Na dzień przeważnie wybieram lżejsze kremy i takie, które szybko się wchłaniają, a na noc preferuje te bardziej treściwe. Dzisiaj napiszę Wam kilka słów o kremie, który stosuję głównie na dzień.



Bogaty Balsam do Dłoni Home SPA od Pat&Rub ma za zadanie odżywiać, nawilżać, koić oraz naprawiać skórę. Czy faktycznie to robi? Odpowiedź znajdziecie za chwilę ;), a teraz kilka ogółów. Balsam pomimo słowa "bogaty" w nazwie ma lekką konsystencję, która po aplikacji i rozsmarowaniu szybko się wchłania pozostawiając na skórze delikatną warstwę ochronną. Już naprawdę niewielka ilość wystarcza do posmarowania całych dłoni przez co opakowanie zawierające 100ml kosmetyku jest bardzo wydajne. Sama aplikacja jak to w kremach Pat&Rub jest przyjemna, aplikator działa bardzo sprawnie i możemy według uznania dozować ilość produktu. Jeśli chodzi o zapach to w moim odczuciu jest przyjemny, ziołowo-cytrynowy, z przewagą tej drugiej nuty. Ogólnie szybko wietrzeje i po kilku minutach jest wyczuwalny tylko po przyłożeniu dłoni do nosa ;).


Balsam możemy stosować nie tylko jako zwykły krem, ale też jako maskę dla dłoni. Należy wtedy rozprowadzić kosmetyk w dużej ilości na skórze rąk i założyć bawełniane rękawiczki, a następnie pozostawić tak przez kilka godzin lub na całą noc. No ok, ale co z działaniem? Działanie jest jak najbardziej na plus. Balsam świetnie dba o dłonie pozostawiając je miękkie, gładkie i nawilżone. Przy regularnym stosowaniu skóra jest zdecydowanie odżywiona oraz zregenerowana, a wszystko to dzięki świetnemu składowi, w którym znajdziemy m.in.: sok z Aloe Vera, ekstrakt z goji, masło mango - ma działanie silnie nawilżające, chroni i odbudowuje naskórek, wygładza i ujędrnia skórę, emolienty roślinne, olej z wiesiołka - ma zdolność kumulowania się w głębszych warstwach skóry, zapobiegając jej wysychaniu; łagodzi podrażnienia i stany zapalne skóry, olej winogronowy – zwalcza wolne rodniki, hamując proces starzenia skóry, działa przeciwzapalnie i kojąco, naturalną witaminę E – zwalcza wolne rodniki oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych.



Na koniec mniej przyjemna rzecz czyli cena, która wynosi 55 zł, ale patrząc na skład skomponowany z surowców z certyfikatem ekologicznym oraz działanie jest ona do przełknięcia. Jeśli jednak nie chcecie tak dużo płacić to warto polować na promocje, których na stronie producenta nie brakuje:).

Znacie ten balsam? Lubicie? Macie swoich faworytów wśród kremów do rąk? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

45 komentarzy:

  1. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale uwielbiam balsamy Pat&Rub i ostatnio w sumie tylko po nie sięgam. Obecnie zachwycam się otulającym, a w zapasie już jest rewitalizujący. Używam tylko na noc, bo w ciągu dnia nie lubię kremować rąk. Tak dobrze pielęgnują, że to mi w zupełności wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otulający jest super, natomiast rewitalizujący u mnie się nie spisał :/ ale mam nadzieje, że u Ciebie będzie lepiej :) Ojej, ja chyba nie dałabym rady bez kremowania rąk w dzień ;)

      Usuń
  2. Nigdy go nie miałam ale cena niestety mnie troszkę odstrasza. W tym momencie na pewno się na niego nie zdecyduje, ale kiedyś... może :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest troszkę odstraszająca, to prawda.

      Usuń
  3. Uwielbiam Patowe balsamy do dłoni, ten też znam, choć seria zapachowa SPA jest najmniej mi bliską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go w takiej mini wersji 50 ml. Świetnie nawilża i wygładza skórę. Pat&Rub skradło moje serce i mam ochotę przetestować ich kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że też jesteś z niego zadowolona. Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów to u mnie dobrze spisał się duet Objętość i Wzmcnienie oraz maska Regenerująca ;)

      Usuń
  5. ta wersja zapachowa bardzo mi pasuje ! mam ten balsam i chętnie używam :) w ogóle lubię te balsamy do łapek Pat&Rub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten zapach bardzo odpowiada, a więc jest nas dwie ;)

      Usuń
  6. Moje dłonie są ostatnio w tak żałosnym stanie, że nic sobie z nimi nie radzi, aczkolwiek cena nadal mnie odstrasza (na razie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz dostęp do TBS to polecam krem Hemp Hand Protector jest rewelacyjny i powinnien pomóc ;)

      Usuń
  7. Miałam jeden krem od Kingi, w zapasie mam drugi - są całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama uwielbia ten krem.
    Chyba ta seria najbardziej przypadła jej do gustu.
    Dla mnie zapach jest zbyt męczący, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie, że Twoja mama jest z niego zadowolona. A jeśli chodzi o zapach to mi odpowiada, ale to kwestia indywidualna i wiem, ze nie kazdemu musi się podobać. Gdyby wszyscy lubili to samo byłoby nudno ;)

      Usuń
  9. nie szaleję za pat&rub i chyba za tym kremem też bym się nie obejrzała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów cytryna? Kurczę, trochę mi jednak przeszkadza ta przewaga cytrynowych nut u P&R. Niemniej, chętnie wypróbowałabym ten krem ze względu na właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znów cytryna ;) Jesli nie lubisz tej cytrynowej nuty to polecam serię Hipoalergiczną, ma piękny zapach, bez cytryny ;), no i rewelacyjnie nawilża i regeneruje ;)

      Usuń
  11. Kuszą mnie kosmetyki Pat&Rub ,oj kuszą ;)
    Chętnie kiedyś wypróbuję ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, że Cię kuszą bo są naprawdę super ;)

      Usuń
  12. Balsamu do rąk jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno kiedyś się skuszę. Aktualnie zachwycam się ich masłem orzeźwiającym, pięknie pachnie i cudownie nawilża skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z serii orzeźwiającej miałam balsam do rąk i zapach rzeczywiście jest piękny i idealny na letnie dni :)

      Usuń
  13. mnie nie przekonuja te balsmay do dloni ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie ten balsam, ale cena trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam polować na promocje, czasem można kupić go dużo taniej ;)

      Usuń
  15. Aktualnie używam tego kremu na dzień :) Jest świetny! mam tez balsam do stóp, jest równie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że też go lubisz :) Balsam do stóp też mam, ale jeszcze go nie używałam ;)

      Usuń
  16. mam jeden krem do rąk z Pat & Rub, tyle że wersję rewitalizującą. Stosuje go na dzień. Niestety zbyt regularna w stosowaniu kremów do rąk i stóp nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ręce kremuje regularnie, ale ze stopami jest już gorzej ;)

      Usuń
  17. Znam peeling z tej serii i UWIELBIAM :) Fajne foto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja peelingu nie znam, ale mam ochotę poznać ;) Dziękuję :)

      Usuń
  18. Uwielbiam kosmetyki Pat &Rub i myślę, że to dobra cena za krem - spróbuj z tej samej serii olejek do masażu!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo kuszą mnie te balsamy do rąk Pat&Rub, ale cena mogłaby być niższa :) Miałam z tej firmy masło do ciała i byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. już trzeci balsam do rąk Pat&Rub otworzyłam, dodam, że żadnego jeszcze nie wykończyłam! tak uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię balsamy do rąk od P&R, ale z tej serii nie miałam. Teraz mam utrudniony dostęp i kupuję co akurat się nawinie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy6/13/2014

    bardzo lubię balsamy P&R do rąk, tylko nie wszystkie zapachy do mnie przemawiają...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam w zapasach wersję otulającą, ale jeszcze nie miała swojego debiutu ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Również używałam tego balsamu. Byłam bardzo zadowolona :) Gdybyś była zainteresowana moim spojrzeniem na ten kosmetyk to zapraszam :)
    http://urodowyswiatmagdaleny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl