30.4.14

Instagram Mix - 04/2014

Ostatnio pisałam o swoich kwietniowych ulubieńcach >klik<, a dzisiaj czas na krótkie instagramowe podsumowanie miesiąca. Przy okazji zapraszam na swój profil, o tutaj >klik<.
Jeśli nie macie jeszcze swojego konta na Instagramie to szybciutko je zakładajcie. Mogę zagwarantować, że spodoba się Wam ta aplikacja ;)


1. Wspominam 2. Mokobelle 3. Mokobelle ponownie 4. Domowe drożdżówki prawie gotowe


5. Pukka <3 6. Selfie ;) 7. Ibuki 8. Cukiereczek od Clarins

9. Black&White 10. Norwegia 11. Truskawy :) 12. Coffee time


13. Zima nie odpuszcza 14. Pielęgnuję stópki 15. Sałatka grecka 16. Relaks z Pat&Rub


17. Wieczorową porą 18. Kokosanki 19. Chloe 20. New in.

Ja nie ma długiego weekendu, ale Wam życzę słonecznej pogody i miłego wypoczynku ;)

31 komentarzy:

  1. Mniomnim drożdzóweczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Kokosanki wyglądają pysznie. Truskawki uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki, drożdzówki, Phenomki, Ibuczki <3
    A Ty ślicznaś! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś łaaadna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka Ty ładna jesteś :)
    Truskawy za mną chodzą od jakiegoś czasu, ale obawiam się, że te dostępne w sklepach nie smakują jeszcze zbyt dobrze. Więc odpuszczam :)
    Co ciekawego czytasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Truskawki były hiszpańskie, ale smakowały całkiem dobrze ;) A czytam książkę Cobena - Błękitna krew. Jak dla mnie tochę nudna i nie mogę jej dokończyć :/

      Usuń
  6. Piękna jesteś :)
    Jak sprawuje się Ibuki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Pełnowymiarowych opakowań jeszcze nie zaczęłam, ale miałam kiedyś zestaw trzech miniatur i bylam zadowolona :) Mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu również tak będzie ;)

      Usuń
  7. Pierwsze zdjecie wywołało we mnie tęsknotę za wakacjami.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na nie patrzę to też tęsknię za wakacjami. Tym bardziej, że u mnie w Norwegii jeszcze zima :(

      Usuń
  8. Świetny mix Kochana, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. domowe drożdżówki wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5/02/2014

    Lubię oglądać zdjęcia na Instagramie, jednak ja sama nie posiadam. Może kiedyś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mam majówki z prawdziwego zdarzenia, bo muszę pracować.
    Piękne zdjęcia, więcej selfie!

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę zjeść te drożdżówki, założyć bransoletkę i się wypsikać chloe. wrrr!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem, podglądam, Insta uwielbiam - nareszcie mam miejsce na zdjęcia, których nie było gdzie trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Insta, ale spędzam tam zdecydowanie za dużo czasu ;)

      Usuń
  14. Fajne zdjęcia, już dodaje do obserwowanych blog i na instagramie również:)

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie pije Pukka detox;) Pyszna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się od niej uzależniłam ;) Fajnie, że Tobie też smakuje :)

      Usuń
  16. Fajny mix, lubię taką formę przekazu :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl