12.4.14

Yves Rocher, Beaute Des Pieds - Balsam Regenerujący do Stóp

Uwielbiam zapach lawendy i gdy tylko widzę jakiś kosmetyk o tym aromacie to wiem, że musi być mój. Tak też było z bohaterem dzisiejszego posta, gdy tylko zobaczyłam go na stronie Yves Rocher podczas zakupów on-line od razu powędrował do wirtualnego koszyka.


Foot Repair Balm czyli Balsam Regenerujący do Stóp to kosmetyk pielęgnacyjny, który skutecznie walczy z problemem szorstkiej, suchej skóry i nieestetycznych zgrubień na stopach. Balsam intensywnie regeneruje i odżywia zniszczoną skórę stóp, a zawarty w nim olejek eteryczny z lawendy bio przywraca stopom komfort i zapewnia chwile odprężenia podczas stosowania kosmetyku. Producent zaleca stosować balsam 1-2 razy w tygodniu, nakładając grubszą warstwę na stopy ja jednak stosuję go codziennie lub co drugi dzień. Balsam ma treściwą i zbitą konsystencję, która dobrze rozprowadza się na skórze. Wchłania się po kilku minutach pozostawiając na stopach delikatny film ochronny. Kosmetyk dobrze radzi sobie z nawilżeniem, odżywieniem i regeneracją. Podczas jego stosowania skóra stóp jest gładka i miękka jednak zaznaczam, że stosuję go częściej niż zaleca producent. Nie wiem jak balsam poradziłby sobie z pękającym i zrogowaciałym naskórkiem, ale myślę, że mógłby być za słaby. Uważam, że Foot Repair Balm działa bardziej jak krem aniżeli mocno regenerujący balsam.


Kosmetyk znajduje się w tubce o pojemności 50 ml, co uważam za zbyt małą pojemność, ale jest wydajny. Koszt kremu to 39.00 zł, obecnie na stronie Yves Rocher jest w promocji i kosztuje 26.90 zł, jednak czasem można go kupić jeszcze taniej. Po otwarciu ważny jest przez 6 miesięcy. W składzie balsamu znajdziemy składniki pochodzenia roślinnego jak np: olejek eteryczny z lawendy oraz wodę z lawendy, olejek z makadamii, jojoby, kopry, wosk carnauba oraz wosk candelilla. Produkt nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego oraz parabenów. Zapach balsamu jest cudowny, lawendowy, ale dość mocny. Dla mnie jest przepiękny i mogłabym kupować ten krem tylko po to żeby go wąchać.


Reasumując Balsam Regenerujący do Stóp to całkiem niezły produkt, ale do stosowania codziennego i raczej dla osób bez większych problemów ze skórą stóp.

Znacie ten balsam? Lubicie produkty Yves Rocher? A może tak jak ja lubicie produkty o zapachu lawendy? Polecacie jakieś kosmetyki z tą nutą zapachową? :)

22 komentarze:

  1. Miałam go ale mi nie pasowała właśnie ta lawenda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, szkoda. A jak się u Ciebie sprawdził pod względem działania?

      Usuń
  2. Z tej serii mam peeling do stóp.
    Średnio jestem jednak zadowolona, choć przed zakupem przeczytałam mnóstwo pozytywnych opinii na temat tego kosmetyku.
    Aktualnie w stopy wklepuję rewitalizujący balsam z Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czytałam na temat tego peelingu dużo pochlebnych opinii. Szkoda, że się rozczarowałaś.
      Z Pat&Rub nie używałam jeszcze żadnego balsamu do stóp, ale mam w zapasach rozgrzewający :) A jak u Ciebie sprawdza się ten rewitalizujący?

      Usuń
  3. Nie jestem miłośniczką lawendy, wręcz mnie zniechęca. Z tego powodu cierpię, bo Yves Rocher ma tylko takie kosmetyki do stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a ja myślałam, że nie można nie lubić tego zapachu ;)

      Usuń
  4. Balsamu nie miałam, ale uwielbiam peeling do stóp z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś skuszę się na ten peeling bo jestem go ciekawa :)

      Usuń
  5. Nie znam tego produktu ale ogólnie firmę lubię :).
    Również wolę używać takie kosmetyki codziennie. Raczej się nie przedobrzy :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja za zapachem lawendy nie przepadam ;/ mam balsam do stóp z P&R z trawą cytrynową i ten zapach zdecydowanie mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach lawendowy :) niezwykle mnie wycisza..lubię też dodatek lawendy w herbatce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piłam jeszcze herbaty z dodatkiem lawendy, będę musiała wypróbować :)

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię peeling do stóp z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę przetestować ten peeling, ale najpierw muszę zużyć wielką tubę pumeksu Phenome :)

      Usuń
  9. jeden z moich ulubionych zapachów, ładnie by mi stópki pachniały haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i bardzo go lubię, chociaż uważam, że kosztuje duzo za duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cena duża ja na szczęscie nie lubię balsamów i smaruje sie raz w tygodniu:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Serię lawendową znam jedynie ze starej odsłony, potem nic nie kupowałam i szkoda, że firma pozmieniała nie tylko same kosmetyki ale i też kilka wycofała :( Kiedyś w sprzedaży był genialny lawendowy roll on do stóp ♥ Bajka!
    YR ma to do siebie, że u nich są ciągłe promocje i tym przyciągają, bo w podstawowych cenach nie opłaca robić się zakupów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, roll on do stóp, brzmi ciekawie :) Szkoda, że go wycofali.

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl