16.7.14

MUST HAVE: Clarins - Instant Light Natural Lip Perfector

Dzisiaj pierwszy post "Must Have" czyli nowa seria postów na blogu. Pewnie zastanawiacie się o co chodzi? Już Wam tłumaczę. Ostatnio wpadłam na pomysł aby wprowadzić cykl postów, w których pokazywała będę kosmetyki, które uważam za niezbędne (bądź godne wypróbowania) oraz odpowiednie dla każdego. Na pierwszy ogień idzie tytułowy bohater czyli Błyszczyk do Ust firmy Clarins, który zawiera pigmenty rozświetlające 3D, a tym samym zapewnia efekt pełnych, gładkich ust. Producent obiecuje, że kosmetyk odżywia, naprawia i chroni usta podczas stosowania.


Jak się pewnie domyślacie polubiłam się z tym produktem, i to nawet bardzo. Już po pierwszej aplikacji wiedziałam, że to miłość ;) Natural Lip Perfector znajduje się w elastycznej tubce, z której bez problemu wycisnąć możemy odpowiednią ilość kosmetyku. Aplikacja jest niezwykle przyjemna, a wszystko to dzięki aplikatorowi w formie gąbeczki, który gładko sunie po ustach równomiernie rozprowadzając błyszczyk. Nie ma tu więc prześwitów, a do aplikacji nie potrzebujemy lusterka. Konsystencja Natural Lip Perfector jest lekka, błyszczyk nie klei się ani nie powoduje dyskomfortu. Dodatkowym plusem jest przepiękny karmelowy zapach, smaku nie wyczuwam żadnego.


Kolor, który posiadam to Candy Shimmer z numerkiem 05. Po wyciśnięciu mocno różowy jednak po aplikacji na usta staje się subtelny i delikatny. Ładnie podkreśla naturalny kolor ust, sprawia, że stają się pełniejsze oraz pięknie lśnią, a twarz jest rozjaśniona. Na pochwałę zasługuje trwałość, kosmetyk bez jedzenia wytrzymuje 2-3 godziny, podczas picia delikatnie się ściera, ale nadal jest wyczuwalny na ustach. No i na koniec kilka słów o właściwościach pielęgnacyjnych, które w tym przypadku są... rewelacyjne! Błyszczyk, tak jak obiecuje producent, naprawdę świetnie nawilża, regeneruje oraz koi, a wszystko to dzięki zawartości masła Shea, mango oraz witamin A i E, które także chronią przed wolnymi rodnikami.


Mały bonus czyli prezentacja na ustach ;):

Tubka o pojemności 12 ml kosztuje 69 zł, a do wyboru jest jeszcze 5 innych odcieni. Polecam :)
A może znacie już Natural Lip Perfector? Lubicie? Dajcie znać w komentarzach :)

75 komentarzy:

  1. Ten blyszczyk ma świetny aplikator!:o
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubię i mam obecnie już drugie opakowanie :) Jestem wierna kolorowi 05 :D nawet udało mi się przekonać do niego znajomą, która nie tolerowała żadnych mazideł do ust poza bezbarwnymi balsamami :)))
    Fajny pomysł na serię, czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie kolor 05 najbardziej przypadł do gustu :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Też go mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie dzisiaj na blogu pokazałam zestaw Clarins który udało mi się kupić na tegorocznych przecenach, w tym zestawie jednym z produktów jest właśnie ten błyszczyk który właśnie prezentujesz. Jeszcze go nie używałam jednak już wiem, że pewnie będę z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie ten zestaw i jest świetny. A z błyszczyka na sto procent będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  5. Ciekawy aplikator - ogólnie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak! dzięki twoim wcześniejszym recenzją- mam i ja ten cudowny błyszczyk :) nie wyobrażam sobie już pielęgnacji / make up bez niego :) też ma numer 5 , bardzo delikatny subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że też jesteś z niego zadowolona. Kolor z numerkiem 5 jest chyba najfajniejszy ;)

      Usuń
  7. Świetny aplikator ! i bardzo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swój uwielbiam :) To fantastyczny produkt, a aplikator jest dla mnie tylko plusem. Szybko się nakłada i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. czytałam wiele dobrych opinii na jego temat - siebie tez widze w tym kolorze a Ty przy tej perfekcyjnej cerze wygladasz jakby rozświetlona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam go u siebie, ale bardzo zapragnęłam! Tu, teraz, już! ;D kolor jest świetny i mimo, że ja wole mocne kolory to ten wyjątkowo do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja też wolę mocniejsze kolory i dlatego długo dumałam nad zakupem tego błyszczyka, a teraz jesteśmy prawie nierozłączni ;)

      Usuń
  11. Chcialabym go sobie sprawic:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozważałam zakup, ale ostatecznie się rozmyśliłam. Błyszczyki u mnie zawsze leżą nieużywane ;) Chociaż przyznaję, że kolor ma bardzo przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również raczej nie używam błyszczyków, ale ten jest bardzo wygodny w użyciu, do tego rewelacyjnie pielęgnuje, a więc sięgam po niego z przyjemnością ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajny pomysł z tym nowym cyklem :-)
    A co błyszczyka, bardzo kusisz, tym bardziej, że to taki "mój" kolor :-) A do tego jeszcze karmelowy zapach :-)
    Przepięknie wyglądasz, ciągle podziwiam twoje okulary :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Warto kupić ten błyszczyk. Mogę zagwarantować, że się nie zawiedziesz ;)
      :))

      Usuń
  14. Mam go w kolorze 01, 02 i 05, pierwszy i ostatni lubię najbardziej i często po nie sięgam, chociaż zauważyłam, że po tych dwóch godzinach, kiedy już nic z nich nie zostaje na ustach mam w kącikach jakby takie białe coś (nie powiem brzydko, co), ale po prostu to ścieram i jest ok. Niestety każdy z nich powoduje się gromadzenie tej białej substancji w kącikach, może nie wygląda to jakoś mega źle, ale jednak to nie powinno mieć miejsca. Ale... Kupiłabym ponownie ten produkt, bo naprawdę fajnie wyglądają na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, u mnie nic takiego nie występuje, na szczęście ;) Ale rozumiem, że może być to troszkę irytujące.

      Usuń
  15. ich błyszczyki są na mojej liście zakupowej ale sięgnę po nie dopiero po wykorzystaniu kilku produktów do ust, które już u mnie dosyć długo zalegają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, trzeba najpierw zrobić miejsce na nowe kosmetyki. Też staram się tak robić ;)

      Usuń
  16. Zgadzam się z każdym słowem :) Uwielbiam te błyszczyki i są jedynymi które mam w formie tubki (normalnie nie przepadam za taką formą aplikacji).

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego kosmetyku, ale na ustach wygląda bardzo ładnie - plus dla błyszczydła i ślicznej prezenterki :) Nie lubię za bardzo takich wyciskanych aplikatorów, ale pewnie biorąc pod uwagę właściwości, przecierpiałabym,
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również nie przepadam za taką formą aplikacji, ale w tym przypadku mi nie przeszkadza ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie prezentuje się na ustach :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go na liście, bo wiele osób zachwala :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten błyszczyk na swojej liście zakupowej. Dokładnie ten odcień.
    Piękny jest! Idealnie prezentuje się na Twoich ustach :)
    Mam nadzieję, że niedługo i ja będę mogła się nim cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już kilka razy miałam go w koszyku i zawsze się wahałam, ale tym razem powędruje ze mną do domu. Uwielbiam takie delikatne wykończenia na moich ustach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona z tego zakupu :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  22. prezentuje się ciekawie, jakoś wcześniej nie trafiłam na ten produkt, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas jest w sprzedaży, a więc nic straconego ;)

      Usuń
  23. To zdecydowanie jest must have. Mam dwa odcienie, a marzą mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś pozostałe odcienie nie odpowiadają, ale może jeszcze przekonam się do jakiegoś ;)

      Usuń
  24. Ale ma świetną końcówkę ! I ten kolorek - jest mega ! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo już od dłuższego czasu mnie kusi!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. To mój geniusz od jakichś 2 tygodni, kupiłam ją sobie na strefie bezcłowej na lotnisku. Od tamtej pory kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się jego aplikator i kolor i chociaż nie przepadam za błyszczykami, to chyba dobrze byłoby jeden taki mieć ;)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za błyszczykami, ale ten jest całkowicie inny. Warto się na niego skusić i przekonać osobiście ;)
      Dzoękuję :)

      Usuń
  28. Szpilka już nim skutecznie mnie kusiła ;)
    na pewno kiedyś wypróbuję :]

    OdpowiedzUsuń
  29. Zerkałam na niego na douglas.pl, ale nie mogłam się zdecydować, bo szukam w deseń brzoskwiniowy. Ślicznie u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz świetne okulary. Nie mogę się napatrzeć na Cię ;)

      Usuń
    2. Najlepiej zobaczyć kolory na żywo, może któryś przypadnie Ci do gustu ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  30. Miałam przyjemność go nosić na ustach i byłam zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli będę w nim wyglądać tak jak Ty, to biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz w ciemno, będziesz wyglądać w nim pięknie :))

      Usuń
  33. Mam i uwielbiam te błyszczyki ! pięknie wyglądasz Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam aż 3 różne kolorki i jestem z nich mega zadowolona. Błyszczyk moim zdaniem odpowiedni dla każdego i na każdą okazję. Cena adekwatna do pojemności.
    Z chęcią też przetestowałabym inne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam, że jest odpowiedni dla każdego :)

      Usuń
  35. Jesteś piękna!
    Muszę się za nim rozejrzeć, nie wierzę, że jeszcze go nie mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Rozejrzyj się koniecznie, ten błyszczyk trzeba mieć ;)

      Usuń
  36. uwielbiam je :) mój ulubieniec to ten beżowy delikates.
    PS. Jaki masz podkład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu mam podkład w kompakcie Shiseido - Uv Protective Compact Foundation, muśnięty delikatnie Chanel - Les Beiges ;)

      Usuń
  37. Piękny kolor, a sam aplikator ma badzo ciekawą formę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ma bardzo ciekawy aplikator, a i kolor nawet by mi odpowiadał...;)

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowny kolor i plus za wygodną aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam, ale chętnie poznam skoro faktycznie dobrze działa i nie wysusza ust;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl