9.7.14

Rozdanie: RITUALS...

Dzisiaj nie będzie recenzji ponieważ przygotowałam dla Was coś fajniejszego :) Tak, tak. Przygotowałam dla Was małe rozdanie. Zasady są proste, a nagrodą są pięknie pachnące kosmetyki firmy RITUALS...:
- Shower Foam - Yogi Flow
- Body Scrub - Himalaya Scrub


Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga (blackraspberryblog). To wszystko. Jeśli chcecie zwiększyć swoje szanse na wygraną - możecie wypełnić także dodatkowe pola (nieoznaczone gwiazdką). Każde takie pole to +1 los. Żeby było szybko i przyjemnie oraz bezpiecznie przygotowałam formularz. Wystarczy go tylko wypełnić i kliknąć "Prześlij". Rozdanie trwa do 31 lipca. Wyniki zostaną ogłoszone do tygodnia po tym terminie. Zapraszam do zabawy :)


40 komentarzy:

  1. Super !!! biorę udział !! :)))
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów i jestem ciekawa więc zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie znam, ale chętnie poznam ;)
    Zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłane :)
    Udostępnione!

    Świetne duo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakołyki, żal nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. formularz wysłany :D bardzo mi się nagrody podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłoszenie wysłane, chętnie przetestuję te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7/10/2014

    Wysłane! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7/10/2014

    biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poszło - same cudowności! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małą prośbę..od 24 lipa do 11 sierpnia nie będzie mnie w kraju jak i prawdopodobnie nie będę miała dostępu do internetu. Chciałabym Cię prosić, żebyś w razie wygranej poczekała na mnie. :)) Z góry dziękuję. :)

      Usuń
    2. Nie ma problemu :))
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z chęcią zgłoszona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłoszone! A teraz trzymam kciuki do końca miesiąca nieprzerwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również spróbuję szczęścia ; ))
    healthfashbeauty.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. wysłane ;)
    wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłoszenie poszło :)
    Świetny blog!

    sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja spróbuję swojego szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super nagrody! Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie biorę udział. Zapraszam do candy u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy7/22/2014

    poszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

 
Szablon zrobiony przez CreativeLight.pl